گزارش روزانه آذر ماه پایه دوم

روز دوشنبه 1 آذر ( یاس1)

گزارش :

ارزشیابی ریاضی، تکرار و تمرین تقریب و جمع فرآیندی

مهارت های زندگی: آموزش تبدیل موقعیت های زندگی به فرصت و هنر لذت بردن از زندگی بصورت عینی با استفاده از داستان مرد فقیر و تزیین دستمال سفره

تکلیف :

کتاب مهارت های نوشتاری صفحه 39 و 40 انجام شود، کاربرگ فارسی نوشته شود، یک صفحه دیکته از درس چهارم

روز دوشنبه 1 آذر ( یاس 2)

گزارش :

ارزشیابی ریاضی، ریاضی پا تخته ای، املا از درس سوم، تدریس درس ششم هدیه های آسمانی

تکلیف :

کاربرگ فارسی حل شود، کلمات هم معنی و مخالف درس پنجم خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز سه شنبه 2 آذر ( یاس 1)

گزارش :

تدریس تقریب و جمع و تفریق فرآیندی، تمرینات فارسی نوشتاری درس 5 انجام شد، تدریس درس 4 علوم

تکلیف :

کاربرگ ریاضی انجام شود، یک صفحه دیکته از درس چهارم، کلمات مخالف و هم معنی درس پنجم خوانده شود

روز سه شنبه 2 آذر ( یاس 2)

گزارش :

تدریس تقریب و جمع و تفریق فرآیندی، تمرینات فارسی نوشتاری درس 5 انجام شد، تدریس درس 4 علوم

تکلیف :

دیکته از کلمات سخت درس ستایش تا آخر درس 4، کلمات مخالف و هم معنی درس 5 خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز چهارشنبه 3 آذر ( یاس 1)

گزارش :

تکرار و تمرین فرآیندی از طریق شکل و جدول، ارزشیابی املا

تکلیف :

دیکته از درس پنجم، حفظ شعر احوال پرسی، لغات مخالف و هم معنی درس پنجم خوانده شود

روز چهارشنبه 3 آذر ( یاس 2)

گزارش :

برگزاری کلاس قرآن در کتابخانه

مهارت های زندگی: آموزش تبدیل موقعیت های زندگی به فرصا و هنر لذت بردن از زندگی با استفاده از داستان مرد فقیر

تکلیف :

پیک آدینه انجام شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز شنبه 6 آذر ( یاس 1)

گزارش :

مرور مبحث جمع و تفریق فرآیندی، روان خوانی از درس ششم فارسی، تدریس درس چهارم علو

تکلیف :

کاربرگ ریاضی، دیکته  از درس چهارم، مطالعه لغات مخالف و هم معنی درس ششم فارسی

 

روز شنبه 6 آذر ( یاس 2)

گزارش :

مرور مبحث جمع و تفریق فرآیندی، انجام صفحه 33 کتاب ریاضی، رونویسی از درس ششم فارسی، پاسخ به مجموعه سوالات درس چهارم علوم

تکلیف :

کاربرگ ریاضی، تمرین ساعت در دفتر مشق، مطالعه لغات مخالف و هم معنی درس ششم فارسی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز یکشنبه 7 آذر ( یاس 2)

گزارش :

تدریس مبحث تقریب، حل تمرینات صفحه 33 و 37 کتاب ریاضی، رونویسی از درس ششم فارسی و انجام تمرینات کتاب فارسی خوانداری

تکلیف :

کاربرگ فارسی، دیکته از درس ششم، روان خوانی درس ششم، کلماتمخالف و هم معنی درس ششم خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز سه شنبه 9 آذر ( یاس 1)

گزارش :

انجام تمرینات فصل دوم ریاضی، انجام کتاب فارسی مهارت های نوشتاری درس پنجم

تکلیف :

پیک آدینه، دیکته از درس پنجم، تکرار جمع و تفریق فرآیندی، کاردستی علوم

روز سه شنبه 9 آذر ( یاس 2)

گزارش :

انجام تمرینات فصل دوم ریاضی، انجام کتاب فارسی مهارت های نوشتاری درس ششم صفحات 42-43-44 ، تکرار و تمرین درس چهارم علوم

تکلیف :

پیک آدینه، دیکته از درس پنجم و ششم، تکرار جمع و تفریق فرآیندی، روان خوانی درس ششم و پنجم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز شنبه 13 آذر ( یاس 1)

گزارش :

تدریس فصل سوم ریاضی و انجام صفحه 38 و 39 کتاب ریاضی، کتاب فارسی مهارت درس ششم انجام شد، تکرار و تمرین درس 4 علوم و پاسخ به مجموعه سوالات

تکلیف :

دیکته از درس پنجم، روان خوانی درس 5 و 6، لغات مخالف و هم معنی درس ششم خوانده شود

روز شنبه 13 آذر ( یاس 2)

گزارش :

تدریس فصل سوم ریاضی و انجام صفحه 38 و 39 کتاب ریاضی، کتاب فارسی مهارت درس ششم انجام شد، تکرار و تمرین درس 4 علوم و پاسخ به مجموعه سوالات

تکلیف :

کاربرگ ریاضی انجام شود، کلمات مخالف و هم معنی درس ششم خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز یکشنبه 14 آذر ( یاس 1)

گزارش :

صفحات 40 تا 43 ریاضی بطور کامل انجام شد، املا از درس پنجم فارسی گفته شد

تکلیف :

کاربرگ ریاضی، دیکته از درس ششم، فعالیت صفحه 41 کتاب ریاضی و خلاق باش صفحه 42 انجام شود

روز یکشنبه 14 آذر ( یاس 2)

گزارش :

صفحات 40 تا 44 ریاضی بطور کامل انجام شد،تمرین مبحث ساعت - رسم شکل هندسی - تبدیل الگوی هندسی به الگوی عددی

تکلیف :

دیکته از درس چهارم، روان خوانی درس چهارم، فعالیت صفحه 41 کتاب ریاضی و خلاق باش صفحه 42 انجام شود، کلمات مخالف و هم معنی درس ششم خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز دوشنبه 15 آذر ( یاس 1)

گزارش :

صفحه 44 و 45 کتاب ریاضی انجام شد، آشنایی با مفهوم خط تقارن، تدریس درس هفتم فارسی، رونویسی درس، تدریس درس ششم هدیه های آسمانی

تکلیف :

کلمه هایی که صدای اِ ، یک صفحه دیکته از درس ششم، روان خوانی درس 6 و 7

روز دوشنبه 15 آذر ( یاس 2)

گزارش :

صفحه 44 و 45 کتاب ریاضی انجام شد، آشنایی با مفهوم خط تقارن، تدریس درس هفتم فارسی، رونویسی درس، تدریس درس هفتم هدیه های آسمانی

تکلیف :

کاربرگ فارسی، نوشتن اعداد دیجیتال، روان خوانی درس هفت

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز سه شنبه 16 آذر ( یاس 1)

گزارش :

صفحه 46 - 47 - 48 - 49 - 50 کتاب ریاضی انجام شد، تکرار و تمرین مبحث خط تقارن، رونویسی درس 7 فارسی در کتاب نوشتاری

تکلیف :

کاربرگ فارسی، روان خوانی درس 6 و 7، مطالعه هدیه های آسمان

روز سه شنبه 16 آذر ( یاس2)

گزارش :

تمرین تقارن و ساعت، حل تمرینات صفحه 47 و 48 ریاضی، تمرینات کتاب فارسی خوانداری درس هفتم، حل تمرینات فارسی نوشتاری صفحه 47 - 48 -49

تکلیف :

دیکته از درس چهارم، هدیه های آسمانی از درس 1 تا 6 مطالعه شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز چهارشنبه 17 آذر ( یاس1)

گزارش :

تدریس مبحث ساعت ( نیم ) ، فارسی مهارت های نوشتاری درس هفتم کامل شد، ارزشیابی هدیه های آسمانی، تدریس درس پنجم علوم و انجام آزمایشات مرتبط با درس

تکلیف :

دیکته از درس 6 ، دو فصل اول ریاضی تکرار و تمرین شود، پیک آدینه انجام شود

روز چهارشنبه 17 آذر ( یاس2)

گزارش :

تکرار و تمرین مبحث تقارن و ساعت (نیم ) و تدرس مبحث ساعت ( ربع ) و انجام تمرینات صفحه 49 - 50 - 51 ، کتاب فارسی مهارت های نوشتاری درس هفتم صفحات 50 - 51 - 52 انجام شد، ارزشیابی هدیه آسمانی ، املا از درس چهارم

تکلیف :

دیکته از درس 7 ، دو فصل اول ریاضی تکرار و تمرین شود، پیک آدینه انجام شود

* نام درس: مهارت های زندگی

گزارش:

بررسی تاثیر اخلاق و نیک خلقی در زندگی با در نظر گرفتن ویژگی های انسان خوش اخلاق ( نشاط بیشتر، سپاسگزاری، اثرگذاربودن، مهربان بودن) این مبحث با در نطر گرفتن ماه ربیع الاول و میلاد حصرت محمد( ص) اسوه خوش اخلاقی در واحد درسی قرار گرفت

تکلیف:

3 ویژگی افراد خوش اخلاق بررسی و آورده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز شنبه 20 آذر ( یاس1)

گزارش :

صفحه 49 و 50 مبحث ساعت در درس ریاضی انجام شد، ارزشیابی ریاضی، تدریس مبحث مانده و گذشته در ساعت تدریس شد، تکرار و تمرین درس پنجم علوم و انجام آزمایشات مرتبط با درس

تکلیف :

کاربرگ فارسی، مطالعه لغات مخالف و هم معنی درس ششم

روز شنبه 20 آذر ( یاس2)

گزارش :

ارزشیابی ریاضی، تکرار و تمرین مبحث ساعت، تکرار و تمرین درس پنجم علوم، تکرار و تمرین سوره توحید و قواعد صفحه 36 و 37، روان خوانی صفحه 38 درس قرآن

تکلیف :

کاربرگ فارسی، مطالعه لغات مخالف و هم معنی درس ششم

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز یکشنبه 21 آذر ( یاس1)

گزارش :

ریاضی صفحه 52 و 53 انجام شد، تکرار و تمرین مبحث ساعت، ارزشیابی فارسی برگزار شد

تکلیف :

روان خوانی درس سوم تا ششم فارسی، لغات مهم و مشکل درس سوم تا شش در دفتر مشق تمرین شود، درس یک و دو علوم خوانده شود

روز یکشنبه 21 آذر ( یاس2)

گزارش :

ریاضی پا تخته ای انجام شد، تکرار و تمرین مبحث ساعت، ارزشیابی فارسی برگزار شد

تکلیف :

دیکته از لغات مهم و مشکل درس سوم تا شش در دفتر مشق تمرین شود، درس یک و دو علوم خوانده شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز دوشنبه 22 آذر ( یاس1)

گزارش :

تکرار و تمرین مبحث ساعت، روان خوانی و رونویسی درس هشتم فارسی، تدریس نکات دستوری درس هشتم فارسی، ارزشیابی املا

تکلیف :

درس 3 - 4 - 5 علوم خوانده شود، دیکته از درس کوشا و نوشا، لغات مخالف و هم معنی درس هفتم خوانده شود

روز دوشنبه 22 آذر ( یاس2)

گزارش :

تکرار و تمرین مبحث ساعت، ریاضی پا تخته ای انجام شد، ارزشیابی املا ، تدریس فارسی خوانداری درس 8 ، رونویسی و روان خوانی درس 8 فارسی

تدریس درس هشتم هدیه های آسمانی

تکلیف :

درس 3 - 4 - 5 علوم خوانده شود، کاربرگ ریاضی انجام شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز سه شنبه 23 آذر ( یاس1)

گزارش :

تکرار و تمرین الگویابی دو مرحله ای، رونویسی درس 8 در کتاب مهارت های نوشتاری، املا از درس ششم

تکلیف :

کاربرگ ریاضی، یک صفحه دیکته از درس ششم، کلمات مخالف و هم معنی درس 7 خوانده شود

 

روز سه شنبه 23 آذر ( یاس2)

گزارش :

مبحث ساعت تکرار و تمرین شد، تمرینات درس هشتم فارسی خوانداری انجام شد، فارسی نوشتاری درس هشتم صفحه 54 - 55 ، ارزشیابی درس علوم، پاسخ به مجموعه سوالات درس پنجم درس علوم

تکلیف :

دیکته از درس پنجم، روان خوانی درس پنجم، کلمات مخالف و هم معنی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز چهارشنبه 24 آذر ( یاس1)

گزارش :

تکرار و تمرین مبحث ساعت، کتاب فارسی مهارت های نوشتاری درس هشت انجام شد، تمرین درس پنجم علوم و پاسخ به مجموعه سوالات

تکلیف :

پیک آدینه، دیکته از درس هفتم، کلمات مخالف و هم معنی درس 7 خوانده شود، تکرار و تمرین مبحث ساعت، نام و نام خانوادگی خود را با مدادرنگی در صفحه شطرنجی رنگ کنید

روز چهارشنبه 24 آذر ( یاس2)

گزارش :

تکرار و تمرین مبحث اشکال هندسی - الگوی عددی - ساعت، کتاب فارسی مهارت های نوشتاری درس هشت انجام شد، املا از درس پنجم، تدریس پیام قرآنی و بیان داستان فتح مکه در درس هدیه های آسمانی

تکلیف :

پیک آدینه، دیکته از درس هشت، کلمات مخالف و هم معنی درس 7 خوانده شود،روان خوانی درس هشت  و بخوان و بیندیش، نام و نام خانوادگی خود را با مدادرنگی در صفحه شطرنجی رنگ کنید

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز یکشنبه 28 آذر ( یاس1)

گزارش :

صفحه 56 ریاضی انجام شد، املا از درس ششم گفته شد، روان خوانی درس 9 فارسی و هایلات کردن لغات مهم درس ، رونویسی درس 9 فارسی

هنر: کار با سفال

تکلیف :

کاربرگ فارسی، دیکته از درس هفتم، روان خوانی ( حکایت مورچه اشک ریزان،  همکاری و درس 9 )

روز یکشنبه 28 آذر ( یاس2)

گزارش :

صفحه 56 ریاضی انجام شد،تدریس فصل 4 عددهای سه رقمی،روان خوانی درس نهم، فارسی خوانداری شعر مثل یک رنگین کمان انجام شد ، رونویسی درس 9 فارسی

هنر: کار با سفال

تکلیف :

کاربرگ فارسی، دیکته از درس پنجم ، روان خوانی درس پنجم، شعر مثل یک رنگین کمان حفظ شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز دوشنبه 29 آذر ( یاس1)

گزارش :

صفحه 56 تا 60 ریاضی انجام شد، اعداد سه رقمی آموزش داده شد، رونویسی درس 9 فارسی در کتاب مهارت های نوشتاری، صفحات 59 - 60 -61 مهارت های نوشتاری در کلاس انجام شد

تکلیف :

املا از درس هفتم، لغات مخالف و هم معنی درس 8 خوانده شود، روان خوانی درس 7 و 9، عدد 100 تا 900 به عدد و حروف ( شمارش صد تا صدتا ) در دفتر مشق نوشته شود

روز دوشنبه 29 آذر ( یاس2)

گزارش :

ریاضی: مبحث معرفی پول و واحد پول ، معرفی چرتکه، عددهای سه رقمی با استفاده از پول و تمرینات صفحه 57 - 58 -59 حل شد، تمرینات کتاب خوانداری درس 9 انجام شد، تمرینات کتاب نوشتاری درس 9 صفحه 59 و 60 حل شد، املا از درس پنجم، تدریس درس 9 هدیه های آسمانی

مهارت های زندگی: آموزش معایب قضاوت کردن و عجله در تصمیم گیری با ارائه داستان، ارائه فیلم شهادت ملکول های آب جهت آموزش سلام - سپاسگزاری - دعا - قرآن - استفاده از طبیعت و کلام شایسته و معایب بد کلامی - موسیقی نامناسب - بی نظمی و ......

تکلیف :

کاربرگ ریاضی، کلمات مخالف و هم معنی درس 8 خوانده شود، عدد 100 تا 900 به عدد و حروف ( شمارش صد تا صدتا ) در دفتر مشق نوشته شود

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

روز سه شنبه 30 آذر ( یاس1 و یاس 2)

گزارش :

برگزاری جشن یلدا

تکلیف :

تکلیف ندارند

لطفا نظرات ارزشمند خود را در کادر زیر وارد نمایید